torstai 16. maaliskuuta 2017

Kynnet kuntoon hääpäiväksi

Olen tosi laiska hoitamaan kynsiäni tai edes lakkaamaan niitä, saati sitten ottamaan esimerkiksi rakennekynsiä. Suoraan sanottuna viihdyn tosi hyvin melko luonnollisilla kynsillä. Minulla on vuosia sitten kerran ollut rakennekynnet mutta ne eivät kyllä olleet yhtään minun juttuni ja omat kynnet olivat niiden jälkeen entistä huonommassa kunnossa!

Hääpäivänä olisi ihanaa että kynnet olisivat kunnossa, kauniit ja pitkät. Kynteni kuitenkin lohkeilevat helposti ja pelkään, että hääpäivänä niistä on jäljellä vain juuri ja juuri sormen päähän yltävät nysät. Äitini vinkistä löysin kuitenkin toimivan ratkaisun tähän!

vahvemmat kynnet

vahvemmat kynnet

Olen nyt pari viikkoa käyttänyt Essien Treat Love &Color hoitolakkaa, joka on kyllä aidosti auttanut kynsieni kuntoon paremmin kuin mikään aikaisemmin kokeilemani tuote! Tuotteesta on kolme neutraalia sävyä joten minäkin tunnen oloni mukavaksi, liian räikeät kynsilakat kun eivät ole varsinaisesti miun juttuni. Kynnet ovat kasvaneet tosi pitkiksi eikä yksikään ole lohkeillut tässä parin viikon aikana! Saattaa jonkun mielestä kuulostaa pieneltä asialta mutta tämä on oikeasti minulle iso juttu.

Essien hoitavan lakan kanssa ei käytetä alus- tai päällyslakkaa. Sitä levitetään kaksi kerrosta kynnelle ja mikä parasta, kuivuminenkin on nopeaa! Hintaa lakalla on normaalihintaisena vajaa 17 euroa mutta se tuntuu olevan todella riittoisa joten uutta ei tarvitse olla ostamassa jatkuvasti. Tällä hetkellä lakka on tarjouksessa mm. Sokoksella 12,90 eli ei muuta kuin testaamaan!

essie treat color love

Häitä varten aion siis säännöllisesti hoitaa kynsiäni tällä lakalla jotta ne ovat hyvässä kunnossa. Hääpäväksi joko lakkaan kynnet itse jollain neutraalilla lakalla tai käyn ottamassa niihin ranskalaisen manikyyrin. Täällä mennään siis hyvin simppelillä linjalla kynsien suhteen ja voisihan sitä sanoa säästökohteeksikin.


Miten sinä aiot hoitaa kynsiäsi ennen häitä ja millaiset kynnet sinulle tulee hääpäiväksi?

5 kommenttia:

  1. Mä kuulun niihin ihmisiin, jotka ei yksinkertaisesti osaa lakata kynsiä, varsinkaan kiireessä! :D Huitasen ne heti johonki ja jo muutaman tunnin päästä ne on lohkeillut. Ei kivan näköistä (lähi)kuvissa sitten ollenkaan!

    Ite helpotan mun stressiä ja otan geelilakkauksen muutamaa päivää ennen, jollain neutraalilla värillä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie en itsekään tykkää kynsien lakkaamisesta yhtään ja ehkä siksi räikeät värit ei olekaan miun juttu koska niistä tulee aina epäsiistin näköiset! :D Geelilakkaus kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. :)

      Poista
  2. Mä olen löytänyt aivan täydellisen tuotteen, jolla saa kynsilakan kestämään viikon ilman lakan lohkeilua. Opi:n Chip Skip! Toimii oikeasti aivan todella hyvin. Mulla aiemmin kesti ehkä päivän kynsilakka, mutta tolla saan pysymään vähintään viikon siistinä. Se on sellainen aine, jota laitetaan kynsilakan alle ja päälle siis voi laittaa mitä lakkaa tahansa. :) Hääpäiväksi käyn ottamassa ihan vaan värilakkauksen todennäkösesti Opin nail barissa. Siellä kun viimeksi kävin niin perus kynsilakkaus kesti mulla kolme viikkoo ja jälki oli tosi upea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, pitääkin testata tuo jos innostun taas lakkailemaan kynsiä! :) Kesällä etenkin tulee sellainen fiilis että voisi laittaakin kynsiin vähän väriä niin silloin kyllä hyvä juttu että ne myös kestäisivät pidempään!

      Poista
  3. Mun kynnet tulevat olemaan juuri tuollaiset alle sormenpään olevat nysät meidän häissä :D Opiskelen lääkäriksi ja menemme viimeisen lukukauteni aikana naimisiin, eli kynteni ovat suoraan sairaalamaailmasta, jossa sormenpään yli näkyvä kynsi on liian pitkä hygieniasyiden takia. Harmi sinänsä, koska rakastan kauniita kynsiä ja niiden lakkaamista, mutta melko pieni yksityiskohta kuitenkin onneksi :)

    VastaaPoista